
ajsantanyi.net 23/09/2022 - 17:28:17 | ![]() ![]() |

Torna el Canal’Art, la nit de galeries de Santanyí
Torna una nova edició del Canal'Art Santanyí que enguany se celebrarà la nit del divendres dia 14 d'octubre.
Un esdeveniment en què es podrà gaudir de l’art en un marc incomparable com és el poble, els carrers, les cases i els comerços de Santanyí.
Sempre amb l'objectiu de promoure el treball dels artistes, la regidoria de Cultura, organitza per quarta vegada el Canal’Art Santanyí, convidant galeries, comerços i associacions a participar. Així Santanyí es convertirà en un gran aparador d'art contemporani, i a més la programació es complementarà amb espectacles de música al carrer i pintura en directe.
La regidoria de Cultura ja ha confirmat la participació de més de 80 artistes i una trentena de punts expositius repartits per tot el poble.
Des de l’Ajuntament de Santanyí hi ha una gran alegria per recuperar l’esperit el Canal’Art, que es va organitzar per última vegada l’any 2018, i que per mor de la pandèmia i les restriccions, no s’havia tornat a convocar.
La regidora de Cultura de l’Ajuntament de Santanyí, Ricarda Vicens, ha volgut destacar “la gran resposta que hem rebut amb la convocatòria d’una nova edició del Canal’Art de Santanyí; sabem que aquests anys que no l’hem pogut organitzar podia passar factura.
Però aquesta resposta tan positiva només fa que engrescar-nos per aconseguir un gran esdeveniment.”
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, també ha valorat molt positivament la perspectiva d’aquesta nova edició del Canal’Art: "L’objectiu de l’Ajuntament de Santanyí sempre ha estat mantenir el poble com referent en el món de la cultura de Mallorca. I per una nit convertir-lo gran aparador on es pugui veure tot el que es mou en la cultura de l’illa, des del més clàssic al més innovador.
Ha de ser una festa per la cultura amb la qual el poble se senti identificat i tingui ganes de participar-hi. No ens cansarem d’agrair a comerciants, veïnats i a tots els que participen l’esforç que fan".
Cal recordar que l’edició de 2017 del Canal’Art i l’Ajuntament de Santanyí van ser guardonats amb el Premi de Cultura d’Onda Cero Mallorca per la seva promoció de la cultura en una cerimònia organitzada a l’Auditòrium de Palma.
Des de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santanyí, es convida a tothom que ho desitgi a venir a gaudir d’un vespre molt especial que començarà a les 18.00 de divendres 14 d’octubre.


- Ya se conocen los equipos UCI WOMEN`S WORLD TEAM que tomaran parte en la GARDEN HOTELS- LUXCOM CHALLENGE CICLISTA MALLORCA FEMENINA
- El GOB demana que Maria de la Salut retiri la proposta del PG aprovada inicialment
- El PP local repite la Moción de la apertura de la plaza Cos de Manacor al tráfico rodado desde c/ Amargura aclarando los acuerdos para que no puedan existir interpretaciones
- Los arqueólogos no han encontrado restos que a priori puedan corresponder a entierros de milicianos republicanos en Son Carrió (Sant Llorenç) se han documentado 42 sepulturas
- El departament de Comerç de l’Ajuntament de Manacor ha distribuït bosses de ràfia entre els trasts de la plaça que es regalaran amb cada compra de 25 € premi segur
- Los alumnos de la asignatura de banda del Conservatorio de Inca participarán en los ensayos de la banda local Unión Musical Inquera eso facilitará la incorporación de músicos jóvenes
- Con motivo del Día de la Constitución, VOX en el Consell de Mallorca, presentará una moción, relativa a la defensa de nuestra Carta Magna
- El Consell de Mallorca posa en marxa el procés participatiu per canviar la data de la Diada
- El Illes Balears llega a Brasil
- Moción al Pleno: El PSIB-PSOE de Manacor propone un cambio circulatorio en la intersección entre la barriada de Son Fangos y Ses Tapareres y la Ronda de Felanitx