
ajsantanyi.net 06/05/2025 - 15:51:21 | ![]() ![]() |

Una trentena de tractors passen la ITV al municipi de Santanyí
Aquest dimarts dematí, una trentena de tractors de pagesos del municipi de Santanyí han passat la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) sense haver-se de desplaçar fora del terme. Gràcies a la coordinació de l’Ajuntament de Santanyí amb el servei mòbil d’ITV, la unitat s’ha desplaçat fins al municipi per facilitar aquest tràmit essencial per al sector agrari.
Es tracta d’un servei que, any rere any, permet als propietaris de vehicles agrícoles complir amb la normativa de manera més àgil i còmoda, evitant desplaçaments llargs i guanyant en eficiència. L’agent de vigilància rural del municipi és l’encarregat de fer la coordinació amb els pagesos perquè tot el procés es desenvolupi amb normalitat.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha volgut agrair “la tasca dels inspectors i la bona disposició del servei d’ITV per venir fins al municipi. Sabem que per als nostres
pagesos això és una ajuda molt gran, perquè simplifica molt les coses. Des de l’ajuntament continuarem apostant per apropar els serveis als veïnats i fer més fàcil el seu dia a dia”.
Aquest tipus d’iniciatives formen part del compromís del consistori amb el suport al sector primari i amb l’equilibri territorial, afavorint que tots els nuclis i àrees rurals tenguin accés als serveis bàsics de manera directa i pròxima.


- El domingo 12 de octubre a las 19 horas en s'Agrícola Manacor recital acústico a cargo de Damià Fluxà acompañado de Maria Antònia Gomila, Toni Terrades, Carmela Font
- Activitats previstes pròximament a Vilafranca per aquesta setmana
- El PP pide a Armengol que explique con urgencia si existen pagos del PSOE vinculados a los 21 millones de la trama Koldo en Balears
- El PP de Mallorca denuncia la demagogia del PSOE con la vivienda y reivindica las acciones reales del Consell en materia social
- Magda Comas, nueva presidenta de ATA Baleares
- Marga Prohens: “Los jóvenes se han rebelado contra la doble moral de la izquierda y han tomado la bandera de la libertad del PP”
- El Govern organiza una jornada práctica sobre la gestión del estiércol en las fincas agrarias. Cuando se esparce, hay olor durante 3 o 4 días, pero es necesario para nuestra actividad, han explicado
- 52 Exposición Ornitológica de Manacor que se celebrará en el Hipódromo y también IX Monográfico del Gloster, el I del Fife Fancy, y el I de Raza Española, 1 y 2 de noviembre al público en general
- Divendres 10 d’octubre a les 20h tendrà lloc a s’Agrícola Manacor una conferència de Lluís Ballester titulada «La connexió entre la pornografia a Internet i els canvis en la prostitució»
- Dice El Pi: “La denominada Ruta Migratoria Balear es ya una realidad consolidada e insostenible: en lo que llevamos de 2025, han llegado más de 6.000 personas migrantes de forma irregular”